Thursday, March 26, 2009

restoren selebriti...


Sungguh tak disangkakan selebriti kita ini mampu untuk membuka sebuah restoren walaupun dia adalah seorang yang popular..Bagus-bagus kerana ia dapat membantu menambahkan pendapatan..heheheh. Selebriti yang dikatakan ini ialah Norman Hakim yang telah membuka sebuah yang dikenali dengan restoren Wester Food.
Walaupun ia dikatakan sebuah restoren milik artis tetapi adakah tanggungjawab dia sebagai majikan dijalankan dengan sempurna..Adakah layanan dia terhadap pelanggan begitu mesra dan kebajikan terdapat pekerja di titikberatkan...Semua faktor ini harus di titikberatkan untuk menjalankan sesuatu pekerjaan..Tetapi semua itu telah lengkap dalam diri bagi seseorang pengusaha di sebuah restorenkan..
Jangan jadikan masalah konflik antara Norman menyebabkan kita tidak berminat untuk makan di restorennya tetapi cuba pergi makan dan lihat apa kelebihan yang ada direstoren tersebut..hheheehe..
Apa yang perlu kita tahu adalah adakah makanan yang disediakan betul-betul halal dan telah disahkan oleh pihak Jakim, jangan sekadar makan tetapi tidak tahu ia betul-betul halal ke tidak itu yang lebih penting sebagai kita seorang muslim...

No comments: